понедельник, 15 января 2018 г.

ЗВЕРНЕННЯ ДО ЧОРНОБИЛЬЦІВ УКРАЇНИ...


Керівникам обласних, міських, селищних осередків ВООІ «Союз Чорнобиль України», Всеукраїнської Організації Ветеранів Чорнобиля, Всеукраїнської Спілки Ліквідаторів - Інвалідів «Чорнобиль-86», інших громадських Чорнобильських організацій України.
Харківська обласна організація ВООІ «Союз Чорнобиль України», Харківська міська громадська  організація  «Союз Чорнобиль», закликають Вас підтримати колективне звернення керівників (представників) ВГО (МГО) ветеранів війни, учасників бойових дій, антитерористичної операції, ветеранів військової служби та правоохоронних органів до депутатів Верховної Ради України ВЕТЕРАНСЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ УКРАЇНИ» та закликати Чорнобильців Ваших організацій вийти, на чолі з Вами на  мітинг 17.01.2018 року об 11-00 години до будівлі Верховної Ради України у м. Києві та біля будівель Обласних Державних адміністрацій і Обласних рад.
Серед нас, учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЄС більше половини мають статут Ветеранів збройних сил, органів МВС та інших силових структур, які мають право на пенсійне забезпечення для військовослужбовців.
Тільки разом, єдиним фронтом ми зможемо заставити владу виконувати Конституція України та чинні ЗАКОНИ щодо захисту прав людини та її основоположних свобод!
Закликаємо керівників Чорнобильських організацій на своїх сайтах розповсюдити цю інформацію для більшого ознайомлення громадськості України.
Тому тільки разом ми доб’ємося перемоги в питаннях захисту наших Конститиційних прав.
17 січня 2018 року всі ті, хто не на словах а на ділі хочуть показати свою громадську позицію, зобов’язані вийти до своїх обласних, міських, сільських керівників та потребувати від них, щоб ті люди, яких ми вибрали своїми представниками в органах влади надати нам відповіді на запитання, вказані в ЗВЕРНЕННІ.
Голова Харківської обласної організації
ВООІ «Союз Чорнобиль України»   А.І. Вінник
Голова Харківська міська громадська  організація
«Союз Чорнобиль                           А.О. Губарєв

1 комментарий:

  1. чи хтось тут колись стикався з фінансовим зривом? у мене це було, і це була нелегка ситуація, тому що я втратив майже все, і я не міг пояснити, як все відбувалося, але COVID-119 мене справді злетів, але я сьогодні вдячний за все Пан Лі зробив для мене те, що допоміг мені взяти позику за 2 проценти, щоб повернути мій бізнес, і сьогодні я щаслива людина через те, що життя було несправедливим до мене протягом усіх цих періодів covid19. з великою компанією США, яка позичає гроші будь-кому, хто шукає позику, і готовий повернути з процентною ставкою 2 у відповідь, тут його електронна адреса: 247officedept@gmail.com та whatsapp: + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить